Monday, March 14, 2011

MARIA OZAWA OKAY? AKU JE YANG TAK OKAY!!!

Dalam aku membaca berita di Yahoo News, aku ada terbaca pula pasal cerita Tsunami di Jepun yang berlaku baru-baru ini. Kasihan sungguh rakyat Jepun yang dikatakan sudah lebih 1000 yang meninggal ataupun masih hilang. Harap-harapnya semua warga Jepun dapat menghadapi musibah ini dengan sabar.

Tapi sekarang aku nak cerita pasal rakyat jepun yang seorang ni.. Nama dia Maria Ozawa. Dia ni pelakon pornografi yang agak terkenal. Nak kata aku bengang kat dia takdelah, cuma aku bengang dengan ada seorang dari Indonesia yang sangat-sangat perihatin ke atas keselamatannya. Apa tiada rakyat Jepun lain lagi ke yang hendak diprihatinkan? Ini tidak, seorang pelakon porno yang banyak bergelumang dengan dosa yang dia risau keselamatannya.

Ini adalah antara perkataan yang diucapkan kepada pelakon pornografi tersebut oleh seorang warga Indonesia :

"Moga-moga kamu baik-baik sahaja"

"Semoga kamu bisa menyelamatkan diri"

"Tuhan selamatkan Maria Ozawa"





(Ps : Tak kisah untuk menunjukkan keprihatinan, tetapi berpada-padalah)

13 comments:

  1. nape dia guna name maria...huhuhhu..gune la nama lain cam mario ke hahahahaa

    ReplyDelete
  2. siapa dia ni bro...? menteri ke artis? hehehe

    ReplyDelete
  3. Agaknya 'org tu' npk dia ni je kot....huh!

    p/s; klik ur HB

    ReplyDelete
  4. SAHROM : MEMANG ADA NAMA NON MUSLIM MARIA..

    PANGLIMA : ENTAHLAH.. TAK KENAL SANGAT..

    AZZEY : JE LA AGAKNYA TU..

    ReplyDelete
  5. metro hari ckp dah 10000 maut..

    ReplyDelete
  6. FAIZ : YE KE.. MAK OOII.. RAMAINYA..

    ReplyDelete
  7. haaa tu la kan. agak² lah ckit. psstt...syg giler lah dia jd B*tch ek. muka punya lah lawa. rugi arr maruah murah sgt :(

    ReplyDelete
  8. PADLIE : FANATIK PADA YANG TAK BETUL BUAT APE..

    RED : TU LA PASAL.. MUKA JE CANTIK, PERANGAI....!!!

    ReplyDelete
  9. knapa dia plakon porno..muke comei dh...argh!!!

    ReplyDelete
  10. ALIM : ENTAHLAH BRO.. TAKDE KEJE LAIN LAH TU..

    ReplyDelete
  11. baru kali ni aku dapat tengok muker dia...pelik gak aku ada yang cakap ada sorang girl cina kat kilang aku macam maria ozawa....kalau dia lalu..maria ozawa maria ozawa...sekarang aku dah tengok,tak sama langsung..hahahaha...

    ReplyDelete
  12. AMRY : WAH.. HEBATLAH KO DAPAT TENGOK MARIA OZAWA KLON HARI2.. :p

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...