Friday, March 18, 2011

BLOGLIST : SUDAH 3, CARI LAGI 7

Semalam aku buat segmen "nak buat bloglist. Siapa nak angkat tangan..." bagi membolehkan bloggers yang berminat untuk dipaparkan ke blog aku. So sekarang sudah ada yang berminat untuk jadi bloglist aku. Yang join ni pun bukan orang lain, kira rapat jugalah berhubung dengan aku dalam dunia blog ni.

Nak kenal siapa antara mereka yang bertiga ni. Tengoklah di bawah ni... :



Bagi menunaikan janji yang telah dicurahkan, aku dengan bangganya memaparkan blog mereka ini ke dalam bloglist aku. Mereka ni kalau tak terpapar dalam bloglist aku pun takpe sebenarnya kerana aku memang selalu datang melawat blog mereka. Macam-macam cerita ada. Korang kalau dah datang melawat blog aku ni, datanglah juga jengok-jengok blog mereka ni.. :)

Aku masih ada lagi 7 kekosongan bloglist untuk diisi. Kalau sesiapa berminat bolehlah klik kat SINI.

Blog 3 orang bloggers telah dipaparkan dalam bloglist aku



4 comments:

  1. TQ BRO...mai mai..sapa lgi mau tersenarai..hehehe...promote sikittt

    ReplyDelete
  2. AMRY : HAHA.. PROMOTE LER.. JANGAN TAK PROMOTE.. SEKILO 2 RINGGIT.. MARI.. MARI.. MARI..

    ReplyDelete
  3. aku mmg dah letak dah blog ko dlm BLOGROLL aku, ko je yg x letak.. huhuhu

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...