Friday, February 18, 2011

LAGI-LAGI CERITA PASAL FASHA SANDHA BERBIKINI

Huh, cerita pasal artis Melayu kita, Fasha Sandha berbikini nampaknya tidak reda-reda lagi. Di mana-mana blog yang aku lawat, kebanyakan entry mereka yang paling top ialah berkenaan Fasha Sandha berbikini di Bali, Indonesia. Rasanya sudah sebulan lebih cerita pasal ini berlaku, dan ianya masih lagi menjadi carian utama para pelayar internet.

Oleh yang demikian, aku teruklah juga gambar Fasha Sandha berbikini ini untuk tatapan para pelayar internet.

Ops sorry.. Fasha tak seksi lagi..

Saya dah mohon maaf, maafkanlah saya.. Janji tak seksi lagi..

Haa.. Kan dah tak seksi lagi..




11 comments:

  1. Lantak la fairus.. si Fasha ni sendiri tak nak sedar2 golongan depa ni dah tak rasa takut pakai bikini di depan khalayak ramai ni.. rileks je semuanya.. moga diberi hidayah dan petunjuk..

    ReplyDelete
  2. ATIE : AAH.. BAGUS.. TAK SEKSI SANGAT.. :)

    IBNU K : HARAP BEGITULAH YE..

    ReplyDelete
  3. Moga apa yg tlh dinyatakan dalam agama kita sama2 dpt mengikutinya.....

    ReplyDelete
  4. AZZEY : YUP.. BETUL. AMAL MAKRUF NAHI MUNGKAR.. (KHUTBAH JUMAAT HARI NI)

    ReplyDelete
  5. Mungkin Fasha masih belum ada kesedaran.
    Mudah-mudahan akan berubah juga satu masa nanti.

    ReplyDelete
  6. CIKGU TIE : MUDAH-MUDAHAN DIA INSAF..

    ReplyDelete
  7. fasha....masa mula2 dia berlakon mmg dh minat!!! gediks~

    ReplyDelete
  8. artis kita...biasalah...anggap diorang hebat sangat sehingga lupa siapa tuhan mereka

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHE.. LAMA PUNYA ENTRI NI GENG, BARU KOMEN KE..? :)

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...