Tuesday, January 11, 2011

LAMA BENAR TAK KE SINGAPURA

Marina Bay Sand

Singapore Flyer

Gambar : Siti Mardhiah (via FB)





Dah lama tak ke Singapura, sampai termimpi-mimpi aku pergi Singapura melawat saudara mara di sana. Last pergi masa aku sekolah rendah ke menengah ntah, aku pun dah lupa. Sedara aku pulak ada uploadkan gambar Singapura kat FB dia, lagilah teringin aku nak ke sana. Tapi bila ye???

5 comments:

  1. saya lagi lah tak pernah g, lalu seberang aje tengok dari jauh :)

    ReplyDelete
  2. pernah pergi, baru je !! best tau :) year end sale dia gempak betol ! pergi end of year ni. sempat simpat bajet & shopping disana !

    ReplyDelete
  3. Ieda : Simpanlah duit, melancong ke sana nanti..

    Nur Hani :Year end sale? Peh, banyak duit shooping kat Singapore.. :)

    ReplyDelete
  4. kepingin betul aku ke singapura..

    ReplyDelete
  5. tarabassing ; Kalau dah kepingin tu, apa lagi.. Simpan duit..

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...