Tuesday, January 4, 2011

BILA DAK FAIRUS MAIN GALAH PANJANG

Hehe.. Lama tak main Galah Panjang (dak Fairus baju hitam)

Mendepakan tangan untuk mencuit lawan

Haha.. Mana mau lari aarr..

Huh, masih mendepakan tangan.. Bila mau dapat cuit ni..





Budak belakang tu ingat aku tak nampak? Aku ada pasang alat pengesan kat belakang baju..

Oppss.. Anda telah dikepung!!


Ps : Masa kecik-kecik taknak main, dah besau pulak terkinja-kinja macam budak-budak.. hahaha

5 comments:

  1. Salam,

    Tahun 2009 ada program permainan rakyat kat Muzium Adat. Perzim wat pertandingan galah panjang (belon acah)lwn sesama sendiri, team aku menang wooo....dpt hamper lagi

    ReplyDelete
  2. tahun ni perzim buat galah panjang antarabangsa... dengar khabarnya pasukan brazil dengan zimbabwe akan hantar pasukan terkuat mereka

    ReplyDelete
  3. Apai : Ni apai yang mana satu ni..?

    Panglima : Ada tambahan dari satu negara, Korea Utara..

    ReplyDelete
  4. fairusmamat ; dulu ms sekolh waktu2 rehat sker main galah pjg....:)

    ReplyDelete
  5. azzey : saya jarang main permainan ni di zaman kanak2..

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...