Monday, January 24, 2011

BERSANTAI DI KOLAM AIR PANAS BEMBAN, JASIN, MELAKA

Pintu gebang selamat datang...

100 % air panas mineral tulen.. Bukan tipu punya..

Sejak tahun 1884? Wah lamanya...

Kawasan kanak-kanak ribena..

Kawasan rendaman kaki.. Nak rendam badan pun boleh..

Untuk rendaman kaki...

Ni boleh berendam sampai kepala...





Papan petunjuk cara-cara rendaman...

Ni panas punya.. Kalau nak rasa rendam kaki, datanglah ke sini..

Ni lagi panas.. Tak boleh nak rendam.. Telur pun boleh masak.. Orang katalah..

Ni kawasan kanak-kanak. Tidak panas..

Inilah tempat yang sempat aku kunjung masa aku ambil cuti 2 hari. Tak jauh pun.. Kat Melaka jugak.. Saja bawak emak dan orang rumah aku jenjalan kat sini.. Harga masuk dia RM 5.00 dewasa, RM 2.00 kanak-kanak. Best juga lepak kat sini. Boleh rilekskan badan..

14 comments:

  1. wahh...cam best je tempat ni...
    tapi skrg kat kulai..jauh 2 nk g..huhu

    good_boy latest post cara join heartbeat.my

    ReplyDelete
  2. GOOD BOY : ALAA.. KULAI DENGAN MELAKA BUKAN JAUH PON.. TAPI KAT JOHOR ADA JUGAK KOLAM AIR PANAS KAN..?

    ReplyDelete
  3. tak pernah lagi er mandi air panas ni. takut telor masak. naya woooo hahahaha.....

    ReplyDelete
  4. AMRY : TELUR MASAK LA BAGUS.. LEH MAKAN.. :p

    ReplyDelete
  5. AZZEY : AAH.. MURAH JE.. DATANG MELAKA JANGAN LUPA KE SINI.. :)

    ReplyDelete
  6. ADIBDADDY : MEMANG LAYAN BRO.. BEST TU.. RELAX..

    ReplyDelete
  7. waktu beroperasi sampai kul bper?

    ReplyDelete
  8. JAJA : AISEYMAN.. LUPA PLAK.. TAPI SAMPAI MALAM LER..

    ReplyDelete
  9. Dulu tempat ney blm siap ak lepak ari2....Lepas futsal mesty g lepak sini...

    ReplyDelete
  10. ANON : LEPAS FUTSAL BERENDAM AIR PANAS MEMANG BEST LE...

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...