Tuesday, December 21, 2010

RUMAH HANTU

Huh, dah lama tak masuk rumah hantu. Malam tadi aku bawak sedara mara aku dari Singapura melawat ke Bandar Hilir, Melaka. Kebetulan di kawasan Menara Taming Sari ada buat rumah hantu, apa lagi kitorang pun join lah.

Bayaran masuk adalah RM5.00 sahaja bagi dewasa. Ingatkan boleh masuk ramai2, rupa2nya kena masuk 3 orang sahaja untuk sekali masuk. Aku yang tak berapa berani sangat ni, apa lagi, duduk tengah2..

Alahai, seram jugak. Ada macam2 hantu. hantu pocong, pontianak, mayat dan sebagainya. Yang paling aku seram masa pocong duk melompat2 ikut belakang kitorang. Aduhai, dah macam perempuan aku menjerit2. Sepupu aku pulak asyik gelakkan hantu tu aje.. setiap kali hantu muncul dia gelakan, aku pulak terjerit melolong.. Hahaha..





Hantu tu semua orang betul. Dia tak guna robotik. Aku yang seram2 ni, kalau hantu tu sentuh aku, boleh jadi aku terajang atau sepak dia. Nasib baik lah aku tak di usik. Keluar saje dari rumah hantu, aku punya dada, peh macam berombak. Nampak sangat aku ni penakut.. Hehe..

Dalam takut2 ni, aku kena paksa pulak masuk untuk kali kedua pasal seorang lagi sepupu aku takut nak masuk, padahal tiket dah bayar.. Terjerit2 lah aku sekali lagi.. Hahah, malunya aku, penakut betul lah..


5 comments:

  1. dulu pernah masuk umah hantu kat situ...takut sehhhhh!! sparuh jln jer pastu kuar hahahahahha takuuuttt!

    ReplyDelete
  2. Aku takut pon jalan sampai habis jugak.. Kiranya ko lebih penakut dari aku.. hahaha

    ReplyDelete
  3. wah bestnye masuk umah antu..nieya xpenah masuk mne2 umah antu..ajak geng masuk umah antu kt times square, sume xnak..ngek btoll

    ReplyDelete
  4. erm uma antu ue sram sgt ke??nk pegy bole ark??jln kaki ea smpay abes??ala ap susa ckp nx brknln je ngn antu 2,,ala kta dy owg!!hehe..

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...