Wednesday, December 15, 2010

PROMOSI BUKU PANGLIMA AWANG DAN EMPAYAR MELAKA







Buku ini merupakan terbitan baru Perbadanan Muzium Melaka (PERZIM), dan dikesempatan ini aku ingin mempromosikan buku-buku ini kepada korang semua. Sekiranya berminat, boleh beli dengan harga seperti yang dipaparkan. Kalau nak minta aku belikan, boleh., tapi korang kena beri duit penghantaran. Sama ada mahu pos laju atau pos biasa.

8 comments:

  1. fairusmaam gini..:)mat: best gak baca buku2 cam gini...:)

    ReplyDelete
  2. Azzey : Best. Para penyelidik merantau seluruh negara yang pernah disinggah oleh Panglima Awang untuk menyiapkan buku ini. Begitu juga dengan buku Empayar Melaka. Buku ini tebal, besar dan berat. Seberat ilmu yang terkandung dalam buku ini. :)

    ReplyDelete
  3. boleh sy tahu buku panglima awang ini novel yg sama g di tulis oleh harun aminurrashid??

    ReplyDelete
  4. BUKAN, BUKU IN BUKAN TULISAN HARUN AMINURRASHID. BUKU YANG BARU DITERBITKAN PADA TAHUN 2010. TERIMA KASIH KERANA BERTANYA.

    ReplyDelete
  5. dimana buku ini dijual? saya berminat untuk membelinya..

    ReplyDelete
  6. SALAM.. BOLEH BERHUBUNG DENGAN PUAN ERNI 06-2826526 (PERBADANAN MUZIUM MELAKA). SEKIRANYA DATANG KE MELAKA, BUKU-BUKU INI DIJUAL DI DALAM MUZIUM. TQ.

    ReplyDelete
  7. terima kasih.. insyaallah, saya akn smpai melaka. tapi boleh saya tahu, muzium mana yang mempamerkan tntg panglima awang?.. tq

    ReplyDelete
  8. MAKLUMAT TENTANG PANGLIMA AWANG BOLEH DIPEROLEHI DI MUZIUM SAMUDERA (KAPAL FLOR DE LA MAR) KALAU NAK BUKU TERSEBUT BOLEH HUBUNGI PUAN ERNI 06-2826526. ATAU BELI DI MUZIUM2 YANG MENJUALNYA SEPERTI DI MUZIUM ISTANA KESULTANAN MELAKA. TQ

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.