Thursday, December 16, 2010

KENAPA AKU FOLLOW BLOG ORANG

Nak tahu kenapa aku follow blog orang?





1. Sebab dia "orang" bukan binatang. (gurau je)

2. Sebab aku suka membaca.

3. Bila dah membaca, aku dapat ilmu pengetahuan.

4. Bila aku dapat ilmu pengetahuan, mungkin boleh aku aplikasikan dalam pekerjaan atau rutin harian.

5. Aku mungkin dapat berita-berita / gambar / maklumat terbaru yang aku belum tahu.

6. Aku nak berkawan di alam siber.

7. Nak bantu blog yang aku follow tingkatkan trafik.

8. Aku pun berharapkan agar ada yang follow blog aku yang tak seberapa ni dan tolong aku juga untuk tingkatkan trafik.

Itu je.. Dah..

12 comments:

  1. cik senah pun nak tambahkan kenalan di alam siber :)

    ReplyDelete
  2. Cik Senah ooii.. I Dah follow blog u.. Rajin2 lah update blog, aku nak baca.. :)

    ReplyDelete
  3. fairusmamat: win-win situation kannn....:)

    ReplyDelete
  4. baru ada blog untuk sebulan lebih,...
    masih x paham tingkat trafik? untuk apa tu?

    ReplyDelete
  5. Chummy : Saya mengiklankan iklan nuffnang. Kalau ada orang klik iklan, saya akan peroleh pendapatan.. Pasal tu blogger nak tingkatkan trafik..

    ReplyDelete
  6. goodluck! semoga dapat lebih ramai followers lepas ni
    =)

    ReplyDelete
  7. wah..btol2...follow sy jgak ea...
    http://taugehberasap.blogspot.com/
    http://sayacikguhafiz.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.